2015. július 26., vasárnap

#7 Könyvkritika: Becca Fitzpatrick-Csitt-Csitt


Soha eddig nem olvastam még angyalokról,és ezért már nagyom kiváncsi voltam erre a könyvre.Mielőtt belekezdtem volna össz-vissz pár részletet olvastam belőle,de már akkor a szívemhez nőttek a szereplők.
A történet egy bukott angyalról,névszerint Folt Ciprianoról,és egy hétköznapi diáklányról,Nora Grayről szól.Pár szót magáról a történetről: Noranak és Foltnak kereszteződik útjuk egy szerencsétlen biológia órán,amikor is Nora és Folt egymást kapják biológia partnernek. A fordulatokkal teli történetet Nora és Folt megunhatatlan szócsatái színesitik meg.


A főbb szereplőlről:

Nora:nagyon erős karakter,mindig tudja,hogy mit akar,és ha valamit ki akar deríteni akkor bizony bármi áron kideríti azt. Minden helyzetben megállja a helyét és szerintem egy nagyon szimpatikus karaktere a könyvnek.
Folt:az örök rejtély Nora számára. Bár kezdetben legszivesebb megölnék egymást,Folt hatalmas sármja és titokzatossága még a keményszivű Norát is leveszi a lábáról. Ráadásul kiderül Foltról,hogy egy bukott angyal,de Norát még ez sem riasztja el a fiútól.
Vee:Nora legjobb barátnője,aki tipikusan az a barátnő aki minden őrültségben benne van,és sose kérdőjelez meg semmit,ha balhészagot érez körülötte.
Folt humora,Nora észjárása teszi teljessé ez a nagyszerű könyvet.
A boritója nekem személy szerint nagyon tetszik és nagyon örültem neki amikor láttam,hogy a további három kötetnek is ilyen stílusú a boritója.
Én erre a könyvre 10-ből 10-t adnék mivel a cselekmény,a szereplők és úgy egyszerüen az egész könyv nagyon elnyerte a tetszésem,és így a negyedik kötet vége felé járva biztosan állithatom,hogy ez az egyik legjobb természet fölötti lényekről szóló sorozat.
Bátran ajánlom mindenkinek,Folt és Nora biztosan mindenki szívébe helyet találnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése