2015. augusztus 20., csütörtök

#1 Top 10-es lista: Top 10 könyves pasi

Rengeteg könyves álompasim van kinek nincs? de most mégis megpróbálom kiválasztani azt a 10 fiút,aki valamivel több a maradéknál.Nem ígérem,hogy nem leszek elfogult a sorrendet illetően. :D
Tehát,akkor kezdjük is.

10.Nagy Márk

Szerintem ő tiszta Márk :D
Nagy Márk(Bexi sorozat) egy eszméletlenül nagy egóval rendelkező srác,aki nagyon helyes,vicces,és kedves,és persze ezzel ő is teljesen tisztába van. :) Márknak sajnos ez csak a tizedik helyhez volt elegendő,de már a több mint 80 könyves pasi közül bekerülni az első 10-be is szép eredmény. :D

9.Gideon de Villiers

Gideon :)
Drága Gideonnak(Időtlen szerelem trilógia) a kilencedik hely jutott csak,mivel egyenlőre csak az első részét olvastam a trilógiának,de az éppen elég volt ahoz,hogy Gideont az álompasik közé sorolhassam. Bár a fiú nem épp a legkedvesebb az könyv elején,a végére(meg gondolom a további kötetekben) éppen megváltozik annyira,hogy megérdemelje a kilencedik helyet.

8.Kiss Szabolcs

Lehet nem ő a legszaszásabb,de megteszi :D
Szasza(Bábel) egy írtó jófej,belevaló és kedves srác.Nagyon sokat tanakodtam rajta,hogy őt hova soroljam be,se túl előre,se túl hátra,így a nyolcadik hely mellett döntöttem többet is megérdemel,de szoros a mezőny,így sajnos ennyi jutott Szaszának.

7.Pósa Richárd

A kis rasztám :)
Haladok lassan felfele,így jöjjön az én egyik kedvencem,Ricsi(Szent Johanna Gimi).Ricsinek és nekem rengeteg közös vonásunk van,így szerintem egyértelmű,hogy ő az egyik kedvencem a sorozatból. Most nem is kezdem el sorolni azt,hogy miért imádom,mert akkor holnapig se fejezném be ezt a listát,legyen elég annyi,hogy a rockerek összetartanak. :D

6.Farkas

Én pont így képzeltem el Farkast
Ze'ev Kesley,de én jobban szeretem a Farkas nevet(Holdbéli krónikák),tehát Farkas egy nagyon különleges karakter. Sokáig nem tudtam eldönteni,hogy bízzak e meg benne vagy sem,de a Scarlet végére rájöttem,hogy ő megiscsak a jófiúk közé sorolható,így megérdemli a hatodik helyet.Farkas nagyon erős,bátor,kitartó,de valahol mégis félénk srác,és ez nekem elég volt ahoz,hogy bekerüljön egy ilyen elit (hmm,még mindig a Párválasztó sorozat hatása alatt vagyok) helyre.

5.Grayson Kennedy

Tudom,hogy ezen nem csak Grayson van,de nem találtam jobbat
Nahát,már a lista felénél járok!Ha már ezt így megállapítottam,jöjjön a lista ötödik helyezetje,a Zuhanykirály Grayson Kennedy. Szerintem Grayson-ön nincs is mit magyarázni,ő az akit még a saját anyja is imád nem is lehet ezért hibáztatni,Graysont mindenki imádja,tehát szerintem jogosan ővé az ötödik hely.

4.Maxon Schreave

Tiszta Maxon,ezen nincs mit szépíteni
Maxon herceg(Párválasztó sorozat) az Igaziban tett cselekede miatt érdemelte meg a negyedik helyet.Amugy is nagyon szeretem Maxont,de az amit a befejező kötet végén tett,az...na,mielőtt spoilereznék inkább abbahagyom. :D Tehát ez a kis tapasztalatlan herceg,majd később nagyon jószívű uralkodó megérdemli,hogy ilyen jó helyen szerepeljen a listámon.

3.Conrad Fisher

Lehet kicsit öreg Conradhoz,de szerintem megteszi
A harmadik helyezetünk nemmás,mint Conrad(Nyár trilógia). Conrad egy elég zárkózott személyiség,de itt is érdekes módon a befejező kötetben szeretem meg a legjobban.Ide kattintva elolvashatjátok a befejező kötetről szoló kritikámat.

2.Folt Cipriano

Folt *-*
 Bukott angyal akit a szerelem a jó útra terel.Kell ennél több Foltnak(Csitt,csitt sorozat) a második hely megszerzéséhez? Szerintem sem. :D Folt egyszerüen az 'édes Istenem elolvadok tőle' kategória,tehát szerintem senki nem csodálkozik,hogy ő végzett a második helyen.

1.Daemon Black

Kell ennél jobb Daemon? *-*
Megleptem most ezzel valakit? Szerintem nem. :D Ki más lehetne az első helyen mint a legeslegjobb földönkívülink,Daemon(Luxen sorozat). Mindenki tudja aki olvasta a Luxen sorozatot,hogy miért Daemon az elsőszámú örök kedvencem,aki meg esetleg nem olvasta az szégyelje el magát,és ide kattintva elolvashatja a Luxen sorozat kritikámat,ami majd segíthet megérteni,hogy miért Daemon a favorit. :D

+1.Hunter

Hunter...még egész jól illik ide :D
Hunter(Luxen sorozat) inkább csak a kiegészitő kötetben szerepel,ami az ő történetéről szól,és attol függetlenül,hogy elvileg ő a rosszfiúk közé sorolható,nagyon kedves,és hatalmas önkontrollal rendelkező fiú. Szerintem ő is megérdemli,hogy benne legyen a listában,de mivel a 10 hely már betelt,így ő a kiváltságos,ő a plusz egy. :D Sajnos Hunter története,az Obsession,nem jelent meg egyenlőre magyarul,de nagyon drukkolok azért,hogy ez megváltozzon :)

Ennyi lett volna ez a top 10-es lista,tudom,hogy egy kicsit hosszúra sikeredett,de remélem így is tetszeni fog. A legközelebbi bejegyzésig sziiasztok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése