2015. július 28., kedd

#1 Mi van velem?: Emberek,nyerteeeeem!! :)

Hát nem cuki ez a boritó? :)
 
A LOL könyvek oldalán megrendezett sorsolás egyik nyertese lettem. :) Természetesen egy könyvet nyertem,komolyan,mi mást?,méghozzá Jandy Nelson-Az ég a földig ér című regényét.Már volt szerencsém olvasni a könyvet,de nem büszkélkedhetek vele,hogy ott díszeleg a polcomon na meg ugye azt se mondhattam eddig,hogy az írónő által dedikált könyvjelzőm volt....,de mostmár eggyel több LOL könyv fog sorakozni a polcomon. :) Amint megkapom,drága román posta,siess!,és persze újraolvasom,valószinüleg bejegyzés is lesz belőle.
Addig is,én most megyek örömködni na,meg pakolni a nyaralásra,ez egy ilyen extra-rövid bejegyzés volt,csak hát már nem bírtam magammal. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése