2015. szeptember 6., vasárnap

#4 Book Tag: The Ultimate Book Tag

Igen,jól látjátok,ismét egy Book Taggel jövök,de ezt mikor megláttam...ááh,én ebbe a tagbe is beleszerettem. :D De nem is szövegelek itt tovább,mivel 21 kérdés vár megválaszolásra. :)

 

1.Nem szoktál "tengeri beteg" lenni a kocsiban való olvasástól?


Nem sokszor olvasok a kocsiban,de ha mégis,akkor sincs semmi bajom tőle.

 

2.Melyik író stílusa tetszik a legjobban,és miért?


Talán három olyan írót tudok felsorolni,akiknek a stílusát valamivel jobban szeretem,mint a többi íróét,ez a három pedig nemmás,mint Jennifer L. Armentrout,Katie McGarry és Leiner Laura. Nem igazán tudom megindokolni,hogy miért ők a kedvenc íróim,de az ő könyveik fogtak meg és kötöttek le leginkább.

 

3.Harry Potter vagy Alkonyat?


Egyértelműen Harry Potter. Egyszerűen utálom az Alkonyatot,brrr,kiráz tőle a hideg,még ha csak rá gondolok is.

 

4.Van könyves táskád?


Ezt úgy kell értelmezni,hogy egy táska amin rajta van egy könyvnek a boritója,vagy ilyesmi? Mert ha igen,akkor a válaszom nem,nekem nincsen könyves táskám.

 

5.Meg szoktad szagolni a könyveket?


Igen,ahányszor új könyvet veszek/kapok,tuti,hogy olvasás elkezdése előtt megszaglászom. :D Imádom az új-könyv illatot. :D

 

6.Melyik könyvet imádtad,miközben olvastad,de aztán rájöttél,hogy mégsem annyira jó?


Nehéz kérdés,nagyon nehéz.Talán Melissa Launders Elidegenítve című regényével voltam hasonló helyzetben,hogy olvasás közben imádtam,aztán aludtam rá kettőt,és rájöttem,hogy azért annyira mégsem jó...

 

7.Vannak vicces könyves történeteid gyerekkorodból?


Most egyedül az jut eszembe,hogy 1-4 osztályban sosem akartam kiolvasni a háziolvasmányaimat,ezért a végén anya felolvasta nekem a könyveket. :D

 

8.Melyik a legvékonyabb könyv a polcodon?


Ez:
Robin Hód és nem,nem írtam el a címet

 

9.Melyik a legvastagabb könyv a polcodon?


Ez:
Kemény 675 oldal

 

10. Olyan jól írsz,ahogyan olvasol?


Nem hiszem,mivel ha írok,akkor minnél több dolgot akarok belezsúfolni a fogalmazásba/történetbe.Viszont annyi türelmem és kitartásom meg nincs,hogy könyvet írjak,vagy esetleg történetes blogot,mivel magamat ismerve az első két-három fejezet után ráunnék,és inkább abbahagynám.

 

11.Mikor kezdtél el olvasni?


Első osztályban tanultam meg olvasni,viszont így intenzívebben és saját szórakoztatásom céljából 2014 szeptemberében kezdtem el.

 

12.Melyik a kedvenc tantárgyad az iskolában?


Fogalmam sincs igazából.Van amit nagyon utálok,a többit meg elviselem,viszont egyiket sem szeretem most hú de nagyon.Nagyjából a mateket,a magyart és a kémiát szeretem a legjobban,de nem mondanám őket kedvenc tantárgyaimnak.

 

13.Képzeld el,hogy kapsz egy könyvet ajándékba-de utálod.Mit teszel?


Illedelmesen megköszönöm,úgy teszek,mint aki örül neki,aztán felteszem a polcomra,és rá sem nézek többé.

 

14.Melyek az Éhezők viadalához és Harry Potterhez hasonló könyvek?


Az Éhezők viadalát egyenlőre még nem olvastam,Harry Potterhez hasonló könyvet meg még nem igazán olvastam.Talán a Luxen sorozat hasolit hozzá egy ici-picit,mivel mindkettőben vannak olyan dolgok,amikről az "átlag ember" nem tud,és mindkettőben van varázslat és/vagy szupererő

 

15.Milyen rossz szokásod van,miközben blogolsz?


Ha nincs ihletem,vagy nemtudom érthetően kifejezni magam,akkor nekiállok kopogtatni a laptopot,vagy a billentyűzetet.Meg ropogtatom az ujjam.Mindekettő rossz szokásommá vált,és képtelen vagyok leszokni róla. :D

 

16.Vámpírok vagy tündérek?

Egy tündér,amelyik egyáltalán nem hasonlit a képzeletemben élő tündérekhez :D

Inkább tündérek,a vámpírok gusztustalanok...

 

17.Alakvátók vagy angyalok?


Csak mert a bukott és sötét angyalokkal jobban szimpatizálok :)
Angyalok...nem,inkább alakváltók...nem,mégis inkább angyalok.Áh,nem tudok dönteni,mindkettő. :D

 

18.Szellemek vagy vérfarkasok?

Itt egy nagyon nem bizalomgerjesztő vérfarkas...

Inkább vérfarkasok,az legalább kézzelfogható,nem mint egy szellem.

 

19.Zombik vagy vámpírok?


A fogaik legalább vagányak....
Hát ha e között a kettő között kell választani,akkor inkább egy gusztustalan élőhalott vámpír,mint egy gusztustalan,élőhalott és hülye zombi.

 

20.Szerelmi háromszög,vagy tiltott szerelem?


Mivel tiltott szerelmet csak a Rómeó és Júliában olvastam,ezért inkább egy jól megírt szerelmi háromszög. :D  

 

És végül az utolsó kérdés...

21.Teljesen romantikus könyvek,vagy akciódús könyvek szerelmi szállal?


Egyértelműen akciódús könyvek szerelmi szállal.Nem vagyok egy romantikus alkat,tehát nem szeretem a csöpögős könyveket sem...

Ez lett volna tehát a 21 kérdéses Ultimate Book Tag,ha tetszett nézz be legközelebb is,és ha van kedved szavazz arra,hogy milyen bejegyzésből legyen ezután több.
A következő bejegyzésig sziiasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése