2015. szeptember 10., csütörtök

#19 Könyvkritika: Tera Lynn Childs-Hableányok kíméljenek

Már nagyon régóta szemezgetek ezzel a könyvvel,úgyhogy végre valahára eljutottam odáig,hogy el is olvassam.Már a címe megfogott,mert ugyebár hableányok...imádom a sellőket,szerintem ők az egyik legvagányabb természetfölötti teremtmények.

De miről is szól a könyv:


Lily,aki egy tengeri birodalom,Thalasszinia hercegnője,miután megtudta,hogy édesanyja ember volt,úgy dönt,hogy felköltözik a szárazföldre nagynénjéhez,Rachelhez.Mindez három éve történt.Lily azóta éli a majdnem normális kamaszlányok életét,suliba jár,reménytelenül szerelmes az úszócsapat legjobb úszójába,Brodyba,és állandóan összeszólalkozik a szomszéd bunkó,motoros és szexy sráccal,Quince-l.Mikor Lilynek közeleg a párválasztó időszakának vége,vagyis ha nem talál társat,elveszíti a trónt,a lány arra készül,hogy megvallja érzéseit Brodynak,aminek véghezvihetelének céljából rákényszerül arra,hogy elfogadja az Ördög,akarom mondani Quince segítségét.Viszont valami balul sűl el,és Lilynek meg Quince-nek kalandok és megpróbáltatások sorozatát kell kiállják,ahoz,hogy minden visszakerüljön a rendes kerékvágásba.Csak időközben a legnagyobb ellenségek is közel kerülhetnek egymáshoz...

Lily szerintem nagyon hasonlit Taylor-ra :)
Az eleje szerintem eléggé vontatott,de úgy a negyede után kezd belelendülni,és végre egy jó pörgős,romantikus és vicces könyv lesz belőle.Én nagyon élveztem a Lily és Quince közötti párbeszédeket,mivel szerintem nagyon vicces ahogy folyamatosan szekálják egymást.Ami még nagyon jó lett,az a szerelmi háromszög.Ritkán találok olyan szerelmi háromszöges könyvet,ami szerintem is jól van megírva,de ez kifejezetten tetszett.

Nagyon szerettem a karaktereket,mivel szerintem elég változatos stílussal rendelkeztek.
A drága Quince-m *-*
Ott volt ugye Lily,aki félig ember,félig sellő,és ha éppen nem tartózkodott vízben,nagyon lobbanékony természete volt.Viszont,nagyon nem tetszett az a fajta naivitás,amit Brody iránt mutatott.Viszont nála az tetszett,hogy folyton ilyen halas hasonlatai voltak.Nem volt hétköznapi,na,és ez tetszett. :D
Quince elnyerte a szívem.Bár az elején amíg a menő-motoros-bunkó-csábmester keverék volt,valahogy jobban tetszett a karaktere,mert aztán olyan szerelmetes kliséket nyomott le,hogy elkezdtem gondolkozni,hogy ez biztos Quince e...De ettől eltekintve ő lett a kedvenc karakterem,és szerintem mindenkinek ő a kedvence. :D
Peri és Shannen nálam eléggé egy lére mentek. Mindketten csak tengtek-lengtek ott,az egyik a vízben,a másik a szárazföldön.Ha már ők Lily legjobb barátnői,akkor én már nagyobb szerepet szántam volna nekik...
Brody-ról meg nagyjából semmit értelmeset nem tudunk meg,pedig ő az egyik kulcsfontosságú személy a regényben.Szinte minden oldalon szerepel a neve,mégis azon felül,hogy ő Lily "tökéletes társa" semmit nem tudunk meg.

A sorozat harmadik kötetének boritója
A sorozat második részének boritója
A boritó,nos,nekem nem a kedvencem.Nem olyan förtelmes,de nem is a legjobb.Ahogy láttam,a trilógia mind a három részének és a kiegészitő kötetnek is ebben a stílusban van a boritója,a Könyvmolyképző pedig meghagyta az eredeti boritót a magyar könyvhöz is.Egyenlőre sajnos még csak az első rész jelent meg magyarul,de én nagyon remélem,hogy a további köteteket is le fogják forditani.

Értékelésem:

Nos,én nagyon élveztem,bár,mint mondtam az eleje eléggé unalmas volt,ettől függetlenűl egyik kedvencem lett igen,nekem többszáz kedvencem van :D. Ha pontoznám akkor 10-ből 8-at adnék rá,az eleje miatt.

Ennyi lett volna,ha tetszett kommentelj és szavazz,hogy milyen bejegyzésből legyen több.Sziiasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése