2015. november 20., péntek

#9 Book Tag: Az ABC Book Tag


Ismét egy Book Taget töltök ki,amiről nem tudom,hogy úgy-amúgy létezik e már valószínűleg igen,csak én nem vagyok elég informált,de mikor barátnőm jött az ötlettel,akkor nagyon megtetszett meglepő,ugye? és alig vártam,hogy legyen egy kis időm,és megírjam.
Az ABC Book Tag témája pedig a következő: az angol betűrend szerint minden egyes betűhöz egy írót és annak könyvét fogom kapcsolni,naagyon minimális hozzászólás,mivel ígyis hosszú lesz ez a bejegyzés szerintem.

Nem is húzom tovább itt az időt,jöjjenek az írók és könyveik!

A,mint Ally Carter: tőle két fantasztikus könyvet olvastam,a Ha megtudnád,hogy szeretlek,meg kellene öljelek és a Görbüljek meg,ha igazat mondok című regényeket.Imádtam.Olvassátok el ti is!


B,mint Becca Fitzpatrick: Csitt,csitt sorozat.Kell ehhez én még fűzzek valamilyen reakciót? Imádom és kész.

 

C,mint Cassandra Clare: tőle egyenlőre még nem olvastam,de tervben van a Csontváros. Mostmár csak időt kell teremtenem,hogy véghez is tudjam vinni a tervet.


D,mint Delphine de Vigan: szintén nem olvastam még tőle,de itt is van tervben egy regény,méghozzá a No és én című.

 

E,mint Erich Kastner: A két lotti az egyik kedvenc regényem ettől az írótól,a többit is nagyon szeretem.Engem valahogyan mind megfogott.

 

F,mint Fodor Sándor: nem a kedvenc íróim egyike,tehát tőle nem sokat olvastam. Egyedül a Csipike és a Fülöpke beszámolói az,amire emlékszem,és még tetszett is valamennyire.

 

G,mint Gayle Forman: egyik nagy kedvencemet,a Ha maradnék-ot ő írta.

 

H,mint Helena Silence: szintén nagy kedvencem az Enigma sorozat,ami ettől az írónőtől került ki.Fantasy,rejtélyek,akció.4 nap alatt kivégeztem mind a két kötetet.

 

I,mint Ion Luca Caragiale: román író.Had ne mondjam,hogy mennyire utálom,mikor tőle kell olvasni.Brr,kiráz a hideg.

 

J,mint Jennifer L. Armentrout: egyik kedvenc írónőm sem maradhat ki a listából. Daemon,khm,akarom mondani a Luxen sorozat írója,ami köztudottan az egyik legeslegkedvencem könyvsorozatom.

Random Daemon Black :)

 

K,mint Kalapos Éva: a D.A.C. sorozat is egy nagy kedvencem,de egyenlőre még csak az első három részt olvastam el.

L,mint Leiner Laura: másik kedvenc írónőm,akinek szinte az összes Szent Johanna Gimi utáni megjelent könyvét olvastam. Beleértve persze a Szent Johannát is,ami "meglepő" módon egy nagy kedvencem.

 

M,mint Marissa Meyer: a Holdbéli krónikák disztópiájának első két részét olvastam eddig,ami nagyon-nagyon tetszett,mivel ez volt a legelső jövőben játszódó könyv,amit olvastam.

 

N,mint Nicole Williams: sajnos még tőle sem olvastam,de a Zuhanás című regényéről már annyit hallottam,hogy alig várom már,hogy hozzákezdhessek.


O,mint nem-tudok-ilyen-nevű-írót: bocsi,de nem,ehhez nem tudok mondani írót.

 

P,mint P.G. Wodehouse: tőle jelenleg a kedvencem a Karikacsapás,mert egyszerűen sírok a nevetéstől rajta.

 

Q,mint na-ne-vicceljetek: ha mondtok nekem ilyen nevű írot akkor komolyan le a kalappal előttetek.

 

R,mint Rick Riordan: sokan ajánlották nekem a Percy Jackson sorozatot,ami szintén fenn van a várólistámon,csak a suli közbeszólt,így még ennek sem tudtam nekiállni.

 

S,mint Sarah Blakley-Cartwright: tőle egy Piroska és a farkas ujragondolást olvastam A lány és a farkas címmel.Szerintem nagyon izgalmas,és nehezen jössz rá a rejtélyre,ami benne van.

 

T,mint Tavi Kata: szintén kedvenc íróim egyike,akinek nagyon szeretem a Sulijegyzetek sorozatát,és alig várom már a harmadik részt.

 

U,mint najóvanmostmár: kezdem kínosan érezni magam,mert ehhez sem tudok írót csatolni.

 

V,mint Victoria Forester: egy nagyon jó könyvet,a Lány,aki tud repülni-t olvastam tőle,amit szintén nagyon szerettem,de annyiban különbözött az addig olvasott könyvektől,hogy ebben nem kamasz szereplők,hanem kisgyerekek voltak.

 

W,mint Tamara Webber: tudom,ez csalás,de nem tudok jobbat. Amúgy ettől az írótól sem olvastam még,és egyenlőre nincs is tervbe egyik könyve sem.Majd egyszer annak is eljön az ideje.

 

X,mint NINCS: én már nem is próbálozok.

 

Y,mint szórakoztok-velem?: nem tudok róla,hogy lenne ilyen nevű író...

 

Z,mint Zakály Viktória: tőle a Szívritmuszavart olvastam,ami nagyon tetszett,de a folytatással még várok szerintem egy kicsit.


Ez lett volna ez az úgynevezett ABC Book Tag,ha tetszett iratkozz fel,kommentelj,hagyj valami nyomot magad után.A legközelebbi bejegyzésig sziiasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése