2015. augusztus 6., csütörtök

#1 Book tag: Vakációs Book Tag

Imádom az ilyen 'book tag'-ket minden formában.Tehát videó,blogbejegyzés,satöbbi.Mivel nagyon bírom őket,úgy gondoltam,hogy én miért ne csinálhatnék meg egyett.
Nem is húzom tovább a szövegelésemmel,jöjjenek a kérdések. :D

1.Másmilyen hangulatú könyveket olvasol nyáron,mint a többi évszakban?  
Nem,mindig azt a könyvet olvasom,amelyikhez éppen kedvem van.Nálam nem az számit,hogy kint vagy a könyvben milyen az évszak,csak az,hogy jó legyen. :D

2.Melyik könyvszereplővel nyaralnál szívesen együtt?
*ördögi vigyor* Szerintem ez teljesen egyértelmű.
Cortezzel(Szent Johanna Gimi),mivel rengeteg nyelven tud beszélni,tehát mindenhol el tudnánk boldogulni.
Grayson Kennedy-vel(Szívzűrterápia strébereknek),mivel...ki nem menne el Graysonnal nyaralni? 
Maxime Mainard-al(Hogyan told el(jól) a nyaradat),mert tuti,hogy izgalmas nyaralás lenne vele. :)
Daemon Black-el(Luxen sorozat).Kell ezt indokolnom? :D
Folt Cipriano-val(Csitt,csitt sorozat),mivel köztudott,hogy imádom a bukott angyalokat,de Folt...hát vele akár a pokolra is elmennék nyaralni. :)


3.Egy nyári hangulatú könyvboritó.
Lehet,hogy nem a legnyáriasabb boritó,de szerintem megfelel ide :)

4.Egy könyv,aminek címében szerepel a 'vakáció' szó.
Én ide Shannon Hale-Vakáció Mr. Darcyval című könyvét sorolom be.Bár eddig még nem olvastam,de már egy ideje szemezek ezzel a könyvvel. :)

5.Képzeld el,hogy a tengerparton ülsz,és csodás az idő.Mit olvasol éppen?
Ezen a kérdésen elég sokat gondolkoztam,hiszen rengeteg könyv közül választhatok.Végül Kerstin Gier-Zafírkék című regényére esett a voksom,mivel a Rubinvörös nagyon tetszett,és már nagyon várom,hogy megszerezzem a Zafírkéket is. Tehát én szerintem ezt olvasnám napozás közben a tengerparton. :)

6.Egy égszinkék boritó.
Szerintem ezen nincs mit magyarázni

7.Egy sárga színű könyvboritó-homok,nap.

Homokra nem telik. Képzeljétek oda :D
8.Kivel mennél el egy pörgős hawaii buliba?
Én Napsival és Szaszával(Bábel) mennék el egy hawaii buliba,mivel Napsi kész őrül és tuti,hogy jól szórakonánk,Szaszát meg elrángatnánk magunkkal,hogy legyen valaki,aki vigyáz ránk. :D

9.Egy dal,amiről a vakáció jut eszedbe.
The Vamps-Last night
Nekem erről a számról mindig a vakáció jut eszembe. Nem tudom miért... :D Sajnos nem tudom belinkelni ide,de akit érdekel az a cím alapján keressen rá nyugodtan. :)

10.Hány könyvet tervezel elolvasni a vakáció alatt?
Sokat. :) 
Mikor elkezdődött a vakáció,megigértem magamnak,hogy minnél több könyvet fogok elolvasni.Eddig kilencnél tartok,de lesz ez még több is. :D

Na,ez lett volna a Vakációs Book Tag,remélem tetszett.A következő bejegyzésig sziiasztok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése