2015. október 28., szerda

#7 Top 10-es lista: Legrosszabb könyvek

Ez most kivételesen nem az a fajta bejegyzés,amiben ajánlok nektek jobbnál jobb könyveket.Nem,ebben most óvaintelek benneteket azoktól a könyvektől,amik szerintem nagyon rosszul sikerültek.
A háziolvasmányokat most figyelmen kívül hagyom. :)

 

!!Jelzem,ez SAJÁT vélemény,felőlem neked tetszhetett az adott könyv,nekem nem jött be.Ennyi.

 

10.Stephen Chbosky-Egy különc srác feljegyzései


Egyszer olvastam.Kár volt.Engem annyira nem fogott meg benne semmi,hogy az valami hihetetlen.Lehet nem olyan szörnyű,mint amilyennek én azt érzem,de lehet nem 13 évesen kellett volna olvasnom,hanem 15-16...

9.Meg Cabot-Egy igazi amerikai lány 2


Az első részt imádtam,viszont a másodikat sikeresen elszúrta az írónő.Unalmas volt,semmi akció.Értem én,hogy ebben a kötetben a szerelmi szálra akart kitérni jobban,de attól még történhetett is volna valami.

8.Alyson Noel-Lúzerek és bálkirálynők


Nem épp mostanság olvastam,de azt tudom,hogy eszméletlenül utáltam mind a szereplőket,mind az író stílusát.Valahogy mégis jobb volt egy fokkal az Amerikai lány es a Különc srác feljegyzései.

7.Jandy Nelson-Az ég a földig ér


Imádom az összes LOL könyvet,de ez az egy annyira nem jó szerintem,mint a többi.Én igazán próbálkoztam vele,egyszer kiolvastam teljesen,aztán egy fél év múlva megpróbálkoztam vele mégegyszer,hátha most majd jobban bejön,de nem.Még mindig nem.

6.Sarah Dessen-Álom két keréken


MIEZ? Lehet én nem tudom értékelni,de engem rettentően untatott,nem tetszett sem az írónő stílusa,sem a karakterek. Pedig nagy reményeim voltak hozzá,és csalódnom kellett ismét.

5.Kerstin Gier-A fiúk olyanok,mint a rágógumi


Mint már egy bejegyzésben kifejtettem,Kerstin Gier trilógiáját,az Időtlen szerelmet egyszerűen imádom,és hatalmas örömmel vetettem bele magam ebbe a könyvbe is.Hatalmas csalódást okozott nekem.

4.Kody Keplinger-A pótkerék


Ismertebb nevén ő a The Duff.Magam sem tudom,hogy miért olvastam én ki ezt a könyvet.Egyszerűen semmi nem tetszett rajta:sem a boritó,sem a fülszöveg,sem a cím.Semmi.Sírok ha meglátom.Brrr,kiráz a hideg a gondolatától is.

3.Jay Asher-Tizenhárom okom volt...


Szerintem ha nagyon akarnám én is össze tudnék szedni 13 okot,hogy miért ne olvasd el ezt a könyvet.De nem fogok.A téma nem lenne rossz--csaj,aki kazettákon mondja el,hogy miért lett öngyilkos,és ezt a halála után kapják meg azok az illetők,akiknek úgymond közük volt a lány halálához--de ennyiben ki is merül a könyv.Vagyis a jó témában.Mert luxus lenne jól megírni valamit.Ráadásul azok az okok...azok nem okok,azok kifogások.Csak valakikre rá akarta kenni a dolgokat,hogy nehogy már ő legyen a rossz.

2.Molly McAdams-Kétesélyes szerelem


Egymillió és még annál is több alkalommal mondtam különféle bejegyzésekben,hogy ez az egyik legeslegrosszabb könyv,amit valaha olvastam.Röviden:összevissza ugrálunk az időben,amire alig egy mondat utal,rosszul megírt szerelmi háromszög,satöbbi,satöbbi.De nem fejtem ki itt jobban,mivel egy régebbi bejegyzésem pont erről a könyvről szólt.

 

Na,és akkor jöjjön a "kedvencem":


1.Szűcs Vanda-Egy ikerpár titkos naplója

Jézusatyaúristen.Rengeteg rosszat hallottam róla,annak ellenére nekiálltam elolvasni.És mikor nagy nehezen kivégeztem csak bámultam magam elé,és azon gondolkoztam "miért nem hallgattam én a véleményekre,miért kellett nekem a makacs fejem után mennem,miéééééééért???!!!".És ennek a borzadájnak második része is van.Na,azt még ha milliókat fizetnének se olvasnám el.Nem,köszönöm,elég volt az első rész.

+1.Mikszáth Kálmán-Szent Péter esernyője

Igen,tudom,hogy azt mondtam,hogy mellőzöm a kötelezőket,de ezzel muszáj kivételt tennem.
Egyik kötelezőt sem szeretem a Kis herceg az egyetlen kivétel,azt nagyon bírom :D,de a Szent Péter esernyőjét különösen rühellem.Talán még Szűcs Vanda regényénél is jobban utálom ezt a Mikszáth művet.Ne,ne,majdnem bármit csak Szent Péter esernyőjét ne!


Ennyi lett volna ez a bejegyzés,ha egyetértesz velem valamiben,vagy netalántán tetszett ez a bejegyzés (hm,csak én találom ezt viccesnek? :D) akkor iratkozz fel,hagyj megjegyzést,szavazz. :D

Sziiasztok!

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszik a blogod, ötletesek tag-ek, és a listáid is.
    Sok jó könyvet neked (a te a"ajánlásodnak") köszönhetek. :)
    Legtöbbször egyetértek a véleményeddel, valószínűleg (legalább egy kicsit) egyezik az ízlésünk! :) ;)
    Ennél a bejegyzésnél azonban muszáj megemlítenem (igen, tudom hogy leírtad hogy a saját véleményed, de azt is kifejtetted már, hogy milyen rossz ha valakinek nem tetszik a te könyved ezért elmondom), hogy én imádtam a Taking Chances-t! Teljesen együttérzésem Harperrel, vele sírtam, nevettem... Szóval gondolom megérted! :D

    Ettől függetlenül, remélem nem gond, hogy ezt elmondtam, mert még mindig nagyon tetszik a blog! :)

    Köyvmolytársad,
    Panka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia!
      El sem tudod hinni,hogy mennyire jól esett olvasni a kommentedet. :) Nagyon-nagyon örülök neki,hogy tetszik a blogom.
      Teljes mértékben megértem,ha neked tetszett a Taking Chances.Abszolút semmi gondom nincsen azzal,hogy nem 1000 százalékosan van egyforma ízlésünk. :)

      Törlés
  2. Én szerettem az Egy ikerpár titkos naplója. Mindhárom részt elolvastam. Nem értem miért van körülötte ekkora közutálat

    VálaszTörlés