2016. május 24., kedd

#11 Top 10-es lista: 10+1 zeneszám, amihez egy könyv kötődik

~Köszöntsétek sok szeretettel a második felvonást~


Mostanság, mivel nem nagyon van időm olvasni, újra rákattantam a Top 10-es listákra és a Book Tag-ekre. Ezért mikor nekiálltam ötletelni, hogy miről írjak legújabban, arra jutottam, hogy még mindig nagyon sokszor najó, mindig zene mellett olvasok. Most megpróbálok megint összeszedni 10 számot, amiről egy olvasott könyvem ugrik be. Az előző részt ide kattintva olvashatjátok el. 

10. Paramore - Adore:


Lehet, hogy szöveg alapján abszolúte nem illik ehhez a regényhez, de ahányszor csak ez a szám következik a lejátszási listámban, mindig K. A. Tucker Tíz apró lélegzet c. könyve ugrik be. Még olvasás alatt van, de annyira imádom eddig, hogy majd ha végre kiolvasom szerintem lesz kritika róla. De nem igérek semmit, mert ha megigérem akkor csodával határos módon sosem teszem meg.


9. Bring Me The Horizon - Sleepwalking:


Aktuális olvasmányom kapcsán kattantam megint rá erre a számra, és ez nem más mint az én drága J. L. Armentrout-om Luxen sorozatának 4. része, az Origin. Mert hát, Katyék élete is olyan, mintha csak egy rémálomban lennének. És na, passzol hozzá az alvajárás... :D #Brigilogic

8. Linkin Park - Runaway:

 

Az elfutásról, elmenekülésről teljes mértékben Julie Anne Peters Amikor ezt olvasod én már nem leszek c. könyve jut eszembe, hisz a regény is a problémák elöli elmenekülésről szól. Megjegyzés mindazoknak akik most olvassák: NE FEJEZZÉTEK BE NYILVÁNOS HELYEN! Annyira kiakasztó vége van, hogy tuti nem bírnátok ki ordítás és könyvcsapkodás nélkül. Tapasztalat. 


7. Theory Of A Deadman - Panic room:


Veronica Roth Beavatott. Nem tudom pontosan megmondani miért, de ahányszor ezt a TOAD számot hallom, mindig ez a regény ugrik be. Talán a végén lévő "káosz" miatt. Talán, de nem biztos.

6. Maroon 5 - One more night:


Itt is inkább a cím, mintsem mint amiről a dal szól miatt kötöm ezt a Maroon 5 számot a következő regényhez. A könyv pedig nem más, mint az én "bibliám", On Sai Apa, rendizhatok egy lovaggal? c. YA regénye. Aki olvasta, az szerintem érti, hogy miért kapcsolok erről a számról mindig erre a könyvre, aki viszont nem, az olvassa el, mert biztos, hogy nem fogja megbánni. Van egyáltalán olyan ember a földön, akinek nem jött be ez a könyv?!

5. Theory Of A Deadman - Out of my head:


Melyik másik naggggyon romantikus és nagyon szerelmes könyv is illene ehhez a számhoz, mint Lauren Morrill Vakrandi a végzettel irománya. Már a címéből is sugárzik a rengeteg rózsaszín, ami olvasás alatt is végigkíséri az embert, mégse azon a "mindjárt elhányom magam ettől a trúláv-tól" módon. Szerettem azt a könyvet. Nagyon szerettem. Szerelem volt első látásra vele. :D

4. Evanescence - My heart is broken:

 

Egyértelműen és vitathatatlanul illik ehhez a számhoz Avery és Grayson története, izé... akarom mondani Kelly Oram Szívzűrterápia strébereknek-je. Nincs mit ragozni a dolgokon, mindkettő hatalmas kedvencem.

3. A. J. McLean - Mr. A:


Nincs olyan márker, aki legalább egyszer nem hallgatta meg ezt a számot, csak és kizárólag a mi kis cuki egoistánk miatt, Nagy Márk miatt. És ezzel már el is árultam magam nem mintha lenne ember, aki nem jött rá magától a könyv kilétére. Tehát akkor, csak hogy teljes mértékben lerántsam a leplet a könyvről, *dobpergés* a sorozat pedig nem más, mint Leiner Laura Bexi sorozata. És itt azért nem kimondottan a Késtélt emeltem ki, mert én nem az első kötethez, hanem Márkhoz kötöm a számot. Ő pedig hála a jó égnek végig jelen van a sorozatban mondjuk a Nélküledet még nem olvastam,de gondolom abban is benne van. Mert ha nem akkor inkább nem is akarom elolvasni. Úgyhogy ajánlom, hogy benne legyen!

2. Three Days Grace - I hate everything about you:


Lehet furának fog hatni a választásom, de én nem Cortezhez és Renihez kötöm ezt a dalt pedig lehet hogy jobb döntés lenne, hanem a Zsófi-Kolos-Szasza trióhoz. Ami így ugye elég hülyén jön ki, ugyanis háromból 2 srác, de mindenki nyugodjon meg, ez csak egy sima szerelmi háromszög, semmi egyéb. A szóban forgó könyv meg nem más, mint az egyik kedvenc Leiner Laura regényem, a Bábel.

1. Breaking Benjamin - The diary of Jane:


Jesse Andrews regénye bár fiú szemszögből íródott, mégis erről a számról állandóan az Én, Earl, és a csaj aki meg fog halni jut eszembe. Ha megfogadjátok a tanácsomat, akkor ne adjatok ki pénzt erre a könyvre. Mikor én hatalmas várakozás után véégre megkaptam, barátnőm, aki látta a filmet róla, mondta, hogy ritka borzalmas a film, és, hogy a könyv se hiszi, hogy jobb. Ekkora persze jöttem én a nagy dumámmal, hogy dehogynem, a könyv az majd úgy megmutatja, hogy igenis nagyon jó a sztori és úgy az egész, az első 10 oldal után rá kellett jönnöm, hogy ez tényleg borzalmas. Azzal együtt végigolvastam. Respect nekem.


+1. Linkin Park - Easier to run:


Aki picit is jó angolból, akkor az már a szám címéből sejtheti, hogy melyik, kicsit sem kedvenc könyvemhez kötöm ezt a dalt. A regény pedig nem más, mint Jay Asher Tizenhárom okom volt-ja. Ha nagyon akarnék, én is fel tudnék sorolni jobb tizenhárom igazi okot, hogy miért borzasztó ez a könyv, mint amilyen "okokat" felsorolt a főszereplő lánykánt az öngyilkossága mellett. Spoiler: pozitívumként azért annyit, hogy az a kazettás megoldás tetszett. Eredeti és nem sablonos volt. És körübelül ennyi pozitívat tudok mondani a könyvről. Spoiler vége.


Ennyi lett volna az én újabb 10+1 zeneszámom, amelyikhez könyvet tudok kapcsolni. Ha tetszett tudasd velem valamilyen módon khm, komment, lájk, pipa, feliratkozás..., ha viszont nem, éppenséggel azt is elmondhatod, hogy miért nem.

Ha szeretnétek, írjátok meg nekem a ti listátokat, mert tökre kíváncsi vagyok, hogy vannak-e még ilyen fura emberek, mint én, akik a fülükben tomboló zenéről egyik olvasmányukra asszociálnak. :)

Majd még jelentkezem. Addig is, sziiasztok!

2 megjegyzés:

  1. En hasonlon vagyok az egyik konyv sorozatomal, Dan Wells- Nem Vagyok Sorozatgyilkos, egy hihetelen jo konyv :3 es ahanyszor meg hallom a Fall Out Boy - Phoenix-t mindig az jut eszembe :D lehet azert mert amikor befejzetem -es elleg izgalmas vege jott- pont ez ment a haterben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Nem vagyok sorozatgyilkos c. könyvvel már jóideje szemezek, tervezem, hogy egyszer majd a közeljövőben végre nekiállok :D (a FOB Phoenix számát én is nagyon szeretem :3 )

      Törlés