2016. február 12., péntek

#7 Mi van velem?: Hatalmas haul...

...avagy mit kaptam Mikulásra/Karácsonyra/Szülinapomra


Tudom,tudom,hol van már karácsony,de halogatnom kellett ezt a bejegyzést,mert mindenáron bele akartam tenni a szülinapi ajándékaimat is.Ígyhát ilyen menő módon februárban kerül fel ez a bejegyzés. :D

Amint már mondtam meg a címből is kiderülhetett háromszorosan voltam megajándékozva a télen,így aztán szép számban bővült a könyvtáram.Ünnepekre kategorizálva mutatom be,hogy mikor mivel leptek meg engem. :) Lássuk is!

Mikulás:

Csodával határos módon az ünnepsorozat első "állomásán" csak egyetlen egy könyvet kaptam,azt is nagyszüleimtől.A szóbanforgó könyv pedig mi is lehetett volna más,mint az általam nagyon-nagyon várt Leiner Laura regény,az Illúzió.Örültem neki,mint majom a farkának,és túlságosan hamar ki is olvastam.

Lépjünk tovább.

Karácsony:



Húú,na itt aztán lesz mit soroljak,ugyanis eszméletlenül sok könyvet kaptam.Először is,az én egyik nagy szerelmemet,az Obszidiánt,J.L. Armentrout-tól.Tipikus fangirl reakció volt:"Anya,Daemon Black,Daemon Black,Daaaeeeeeemmoooooooooon Blaaaaaack!!!!!!"Hát igen,egy kicsit magával ragadott az a bizonyos hév.Ezen felül még 4 P.G. Wodehouse regény várt a fa alatt,cím szerint a A kék ruhás lány/Az életművész/Egy pelikán Blandingsben/Forduljon Psmithhez.Valamint egy e-könyv olvasó is várt rám,aminek eszméletlenül örültem talán jobban,mint Daemonnek,de pszt.
Ez volt a szűkebb család.Most pedig jöjjenek azok,amiket "külsősöktől" kaptam.Először is,egyik hatalmas kedvencem lett az enyém,nem más,mint Gayle Forman Ha maradnékja.Ezután következik Julie Anne Peters regénye,az Amikor ezt olvasod,én már nem leszek.Hát,érdekes volt.A következő nem volt más,mint Kelly Oramtól a Cinder és Ella.Tetszett,nagyoon tetszett.

Ezzel a karácsonyom is lezárult,így jöjjön a kedvenc részem,a szülinapom.

Szülinap:


Azta! Így tudnám jellemezni az egészet.Annyi imádnivaló könyvet,könyvjelzőt és polót kaptam,hogy csak na!De lássuk is akkor szép sorban.

Barátnőim a következőkkel leptek engem meg:Veronica Roth-tól a Beavatott,Sarah J. Maas-tól A tűz örököse,valamint két "eszéletlenül-imádom" kategóriás poló tulajdonosa is lettem,az egyiken a "Daemon Black is mine,so don't dream about he." a másikon pedig a "My blog is better than your vlog" felirat díszeleg.Ezek mellett pedig ottvan egy csomó sajátkészitésű könyvjelző,amiket szintén nagyon-nagyon imádok.

A család és a családi barátok sem maradhatnak ki a sorból.Általuk lettem a gazdája a következőknek:Susanne Collins-tól Az éhezők viadalának,Jesse Andrewson-tól az Én,Earl,és a csaj,aki meg fog halninak,J.L.A.-tól a Shadows-Árnyaknak,James Dashnertől Az útvesztőnek,valamint Jean-Claude Carriére és Umberto Eco-tól a Ne remélje,hogy megszabadul a könyvektől című könyveknek.


Tehát,az emberek elláttak engem olvasnivalóval,én pedig hősiesen belevetettem magam az olvasásba,úgyhogy szerintem elég sok könyvkritika várható mostanság már így is tervben van legalább kettő.

A bejegyzés végére pedig mi más maradhatott,mint a várva várt kép,ami igazolja,hogy valami nem okés velem,hogy 14 évesen egy rózsaszín,csilivili tortával a fejemen vonulok végig az utcán.Ne is firtassuk...

Ennyi lett volna ez a haul-szerű bejegyzésem,ha tetszett nyomj egy pipát,kommentelj,iratkozz fel,és várlak vissza a következő bejegyzésemnél is.
Addig is,sziiasztok! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése